Inte riktigt som jag hade tänkt mig

Denna helg började inte riktigt som jag hade tänkt mig... Isabelle började kräkas vid åtta igårkväll och slutade runt ett tiden. Hon är pigg idag och äter fast inte lika mycket som vanligt.
Vi skulle egentligen över till grannarna ikväll då de skulle bjuda på middag men på grund av magsjuka hemma hos oss och inställda flyg hemma hos dom så blir det inget.

Så sjuk som barnen har varit de här första månaderna på 2010 har inte Isabelle varit under hela hennes 4 levnadsår. Stackars de små!!

Mille sov i vanlig ordning med mig på soffan som vi brukar göra när det går hemska baciller här hemma. Han hostar fortfarande en massa på natten och vi hade fullt upp med att tvätta och ta hand om magsjuka igår så vi glömde bort att ge honom ventolin innan han somnade.

Men nu så här en halv Lördag, 5 tvättmaskiner och storstädning rikare så går jag bara och håller tummarna för att ingen annan blir sjuk och att vi kan återgå till det normala igen. Det uppskattas så mycket nu när det inte har varit så långa stunder mellan sjukdomarna.

Trevlig helg på er alla, friska som sjuka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0