Måndag

Helgen var faktiskt bra även fast det började med sjukdom. Det blåste bara så in i norden så man kunde inte hålla sig ute många minuter.
I Söndags var vi och inhandlade lite till bröllopet. Men det fattas fortfarande lite saker så det kommer vara fullt upp här fram till det är dags. På eftermiddagen fick jag fin besök av mina fina vänner, först ut Jasmin med barn och sen Riikka. Det kändes bra att få umgås med dom efter en intensiv helg.

Idag åkte jag iväg till jobbet som vanligt. Johan ringde vid elva tiden och var på väg hem för dagiset hade ringt. Mille var jätte hostig och grinig. Så imorgon blir jag hemma och arbetar...
Detta kanske ska bli en blogg om alla barnsjukdomar istället;).
Om inte annat så kanske jag kan gå tillbaka och läsa alla dessa inlägg och komma ihåg vad jobbigt det var och bara njuta av att det förhoppningsvis är bättre då =).

Nu väntar min granne på mig nere på gatan. Dags för en löprunda med andra ord!


Mille gräver i rabatten...


Och Isabelle nöjer sig uppenbarligen inte med 1 nattsaga =)


Kommentarer
Postat av: vickan

Vilka godingar du har, hoppas allt ä bra. Nu närmar det sig :) Synd att jag ej kan vara där.

KRAM vickan <3

2010-04-21 @ 09:26:58
Postat av: Anonym

Nämen lilla trädgårdsmästaren! :) Han kan få komma hit i sommar o plantera åt moster!

Och Issa kan läsa sagor för Stella, hon verkar kunna d där :)

2010-04-22 @ 08:48:14
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/
Postat av: Tova

Vilka sötnosar :)

2010-05-05 @ 21:36:41
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0