Svensexa

I Lördags var det dags för Johan... Han misstänkte ingenting och trodde att vi skulle inhandla massa saker till bröllopet. Klockan 11:00 får han ett sms att han ska ta med sig ett örngott och hörlurar och ställa sig i rondellen utanför oss. Därifrån tog de honom till Säve med örngottet över huvudet. Även fast han inte såg något så misstänkte han sitt resmål och tänkte ut vart de åkte med hjälp av hur solens värme låg på hans kind. Där väntade en helikopter som tog honom runt bland de vackra vyerna och tillslut släpptes han ner mitt på en golfbana. Där fick han nya instruktioner och tillslut hamnade han på en buss där han skulle spela en spansk turist och ställa till med lite pinsamma situationer bland medresenärerna =).
Dagen gav också med sig gitarrspelning vid kopparmärra, klättring, grillning, nattklubb och massa roliga timmar och minnen med sina vänner. Johan kom hem klockan fem i morse och har inte lämnat huset något idag =).

Vi andra i familjen hade det också bra. Mamma/mormor, Malin, Noah och Meela var här ända fram till halv sju på kvällen. Mamma stannade kvar med oss, då även Riikka inräknad som kom framåt kvällskvisten. Vi stannde uppe och tjattrade till tolvslaget.

Idag har jag äntligen fått lite viktiga saker uträttade. Först frisören för klippning av löshåret som jag satte i i Fredags. Håret var lite för långt så jag och Issa hoppade på cyklen och cyklade till den snälla frisören som tog hand om oss denna Söndag.
Därefter åkte vi hem, lämnade av Isabelle och stack iväg med Riikka för storhandling. Vi har nog aldrig haft det så tomt i vårt kylskåp som nu när det händer massa saker inför bröllopet och Johan visste jag att han inte skulle kunna köra bil så då passade det perfekt när Riikka också ville sticka iväg.
Kylskåpet är fullt igen, precis som det ska vara!! =)

Jag passade även på att köpa lite kött så att vi kunde ha vår premiärgrillning för detta år. Tänk att man sitter varje år och njuter av doft och smak precis som det skulle vara första gången.

Nu film, chips och sen sova inför vardagen imorgon igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0