Träffat prästen

Det är inte varje dag jag säger detta, inte heller varje år, men vi var och pratade med en präst idag. Ja nu ska ni inte gå och tro att jag lyckas hitta tron på senaste dagar utan detta var så klart besöket innan bröllopet.
Jag och Johan fick välja vilka fraser vi vill säga till varandra, hur vi vill att bröllopet ska gå till (speciella önskemål), och psalmer. Resultatet av våra val ser ni om 1 månad =). Vi ska träffa henne samma vecka som bröllopet är igen för att repetera i kyrkan.
Det är verkligen så nära nu.... Jag är nervös! Inte nervös för att binda mig eller något dylikt, herregud vi har två barn tillsammans, mer bunden till varandra kan man inte vara. Utan hela grejen att jag ska stå framför närmare 100 personer och lite onaturligt men vackert hylla vår kärlek till varandra.

Just nu sitter jag och lyssnar igenom bröllopsmarscher och bloggar samtidigt. Imorgon ska tårta förhoppningsvis beställas.

Träningen har faktiskt blivit en del av min vardag igen och det är så skönt att ha kommit igång igen. Men att äta hemmagjord pizza alldeles innan man ska springa en halv mil är inget att rekommedera =).

Barnen hälsar så gott att de saknar alla nära och kära som bor långt bort och att de ser fram emot sommaren då vi alla kan samlas och vara tillsammans för en längre stund!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0