Valborg

Jag sitter här hemma själv i soffan. Barnen är på dagis och Johan är på jobbet. Jag passade på att ta kompledigt eftersom vi bara har halvdag på jobbet idag. Men någon tid att bara ta det lugnt har jag inte. Jag ska strax duscha, göra mig iordning och äta frukost (notera att jag är ENSAM hemma när jag gör detta, snacka om vardagslyx!) och sen bege mig ner på stan för att införskaffa saker till bröllopet.

Inatt ska Johan åk till Tyskland och handla alkoholen. Så tyvärr kommer vi missa majkasen (brasan för er som inte är norrut ifrån) som jag älskar att gå med barnen på. Cortegen är något för er Göteborgare som jag aldrig har fastnat för. Jag packar hellre lite picknick, lägger mig i Slottskogen och väntar på att brasan ska tändas =).
Men något speciellt ska vi allt kunna hitta på med Mille och Issa iallafall... Det är ju ändå våren som ska firas in!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0