Alla hjärtans dag middag

Isabelle blev inte bättre, snarare sämre och har fått vara hemma från dagis i 2 dagar. Det märktes idag då hon var rastlös och full av energi när hon åter är frisk. Mille har dock åkt på samma hosta och nu får vi bara hoppas att han slipper feber och allt det där som Issa hade.
Vi åkte ner hela familjen på stan idag och lunchade. Shopping hann vi såklart med också ;). Därefter åkte vi hem till Mariella (farmor) där barnen ska sova inatt. Jag och Johan står just nu och lagar middag, lövbiffsrullader med mögelost och potatisgratäng. Ikväll ska vi fira Alla hjärtans dag en dag för tidigt. Jag har fått present med. Massa Lush produkter så att jag kan ta hand om mig själv lite extra. Johan tyckte jag behövde det. Undertbart!

Egentligen skulle jag behöva plugga till tentan, men ikväll ska vi bara rå om kärleken!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej !!



Vi ska till Göteborg till helgen och jag undrar om du sett eller vet någon affär som skulle kunna ha Bamsen gossedjuret från Lotta på bråkmakargatan =)??



Denna !!



http://www.barnbokhandeln.com/dockor/978-bamsen.html



// Anci

2010-02-15 @ 17:58:45
Postat av: sandra

va härligt o läsa att ni vårdar kärleken så!

det är bra föräldrar det!

gillar din blogg!

2010-02-16 @ 16:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0