Helg

Vi var så trötta allihopa igårkväll efter en intensiv vecka med mycket jobb. Jag somnade strax efter klockan nio =).
Isabelle sov över hos mormor. Det ryktades om att hon hade fått gått och plockat de hon ville ha inne i leksaksaffären, valt middag och fått en stor påse lördagsgodis (fast det var Fredag). Mamma ringde efter hon hade somnat och var så glad över att få mysa med henne. Och det tar inte stopp idag... För idag vill farmor ta henne på teater. Hon har tur hon vår lilla prinsessa som har hela helgen fullbokad med massa roliga saker. Själv får vi inte se skymten av henne förräns imorgon. Men det är bara oss det är jobbigt för. Isabelle pratade jag nyss med i telefonen och hon var högt uppe i skyarna av lycka =).

Igår kom jag på att jag kanske skulle kolla om tentaresultatet hade kommit. Nervöst gick jag in på hemsidan och såg klart och tydligt att den hade gjort det. Kände att jag inte riktigt vågade öppna och se resultatet då jag inte gått på en enda lektion då jag jobbar plus att vi låg sjuka hela veckan inna tentan så mycket plugg vart det inte. Men hör och häpna... JAG KLARADE DEN! Nu är det bara exjobbet kvar sen är jag färdig till våren!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0