Klänningen är på väg

Jag möttes av ett väldigt trevligt mail när jag kom hem från jobbet idag. Det stod:
Dear customer,
We have shipped your items today (Wednesday 3 February ,2010), and it is our pleasure to serve you.

Wiihhoooo!!! Hoppas bara att den passar nu =)



Idag när jag hämtade barnen på dagis så var de ute och lekte i snön. Mille sprang det första han gjorde till mig medans Issa sprang bakom husknuten och gömde sig =). Det är lite av hennes signatur, att gömma sig alltså. Så fort vi får besök hemma av någon hon tycker om eller ser fram emot att träffa, så skyndar hon att gömma sig innan de har hunnit få av sig ytterkläderna för att de sedan ska leta efter henne.

Eftersom Johan alltid börjar senare och slutar tidigare än mig så är det alltid han som till 99% hämtar och lämnar barnen på dagis. Och när jag väl får tillfällena att hämta, som idag, känns det verkligen skönt. Att få den tid med barnen på det stället de tillbringar sina dagar på. Att de stolt får visa upp allt de gjort under dagen, sina teckningar som de drar fram ur sin låda, korten som hänger på väggen ska visas, träffa deras kompisar mm.
Ja det är en ovan situation för mig att varken hämta eller lämna ofta nu för tiden och jag kommer ta vara på de tillfällena jag får.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0