Lillebror på besök

Idag hade vi turen att få träffa Marcus (min lillebror) en snabbis. Han är här med bandylaget och ska möta Kungälv imorgon. Tyvärr kan vi inte åka och heja på bror och Bollnäs imorgon =(.

Dagis har stängt imorgon så jag kommer jobba hemifrån. Det kan vara skönt för barnen, eller iallfall Isabelle, att få vara hemma imorgon för hon har åkt på en förkylning. Hon har alltid en liten hes röst men nu låter hon som Rikard Wolff eller någon ;).

Mille har nu fått en ny säng (växasäng) som vi monterade upp ihelgen. Han rör sig så mycket så han kan inte sova i spjälsängen längre. Men eftersom han bara är 14 månader så vill vi inte att han sover i den i sitt rum förrän vi är stupsäkra på att han hanterar den bra. Sängen fick vi av grannarna och den är superfin. Den ska bara målas vit men det väntar vi med ett tag när vi lyckas få lite tid över här hemma. Och han är så otroligt söt när han ligger där i sin nya stora säng...

Brudklänningen kom igår! Den såg inte exakt ut som jag trodde men den var fortfarande jätt fin. Min syster ska bara få hjälpa mig lite att sy in den så att den sitter perfekt =).

Nej klockan går och jag måste hinna med lite jobb innan sängen kallar! Godnatt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0