Magsjukan fortsätter

Isabelle vaknade Tisdagnatt och mådde inget vidare bra. Hon var jätte duktig och ganska stolt över sig själv efter varje toalettbesök.
Jag tog med mig Mille för att sova över hos mamma/mormor så att han slipper få den då han redan är dålig på annat vis. När vi skulle möta upp henne på centralen igår så började han kräkas. Trodde det var för att han satte i halsen men sedan två timmar senare efter kvällsmat hemma hos mamma hände det igen. Sen var det slut och han somnade efter ett tag och sov hela natten. Vi får hoppas att om det var magsjuka att han kom lindrigare undan, annars får vi bara vänta något dygn till och se ifall den slår ut. Håll tummarna för vår familj här nere i Göteborg.
Jag och Mille sover borta ett dygn till men har stadig kontakt med familjen hemma =). Vi är ovana att sova utan varandra. Speciellt när vi är i samma stad.

På Lördag ska jag och Johan gå på bröllopsmässan och då vill vi vara friska. Jag och Mille sover borta ett dygn till för att vara på den säkra sidan. Mille river och slänger med alla mormors saker här hemma. Jag springer efter och säger till. Han fortsätter bara fast nu med liiittee mer förstånd då han säger: "aj, aj, aj" på allt han tar på =).

Mamma/mormor är på jobbet. Även jag har suttit framför datan här och kopplat upp mig till mitt jobb under tiden Mille har sovit. Han är inne på sin andra vila idag och det händer aldrig att han sover så mycket så man märker att han fortfarande inte är kry.

Nästa vecka får allt ta och vända. För nu vill jag inte vabba mer på ett bra tag framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0