Det går väl sådär...

Med inskolningen för Mille. Han vet mycket väl vad som händer, förmodligen för att han varit med och lämnat Issa på dagis i 1 års tid nu. Han bara gråter och gråter, även fast jag är där. Fröknarna har försökt med lek, fruktstund, sång mm men lika ledsen kille vad man än gör. Imorgon ska jag iallafall lämna dagiset 30 minuter så det är bara att hoppas att det blir bättre när han inte ser mig.

Idag efter inskolningen så åkte jag och Mille till skolan för att möta upp min exgrupp för lite planering. Det kommer nog gå galant detta även fast jag har heltidsjobb under hela denna sista termin (peppar,peppar ta i träd =)). Nu ska jag bara försöka få tid till att plugga inför tentan vi har om några veckor.

Kvällen igår och idag har tillbringats med jobb som jag har tagit med mig hem nu när jag har inskolning. Mycket, mycket att göra nu för tiden och ögonen går snart i kors. Men jag ska bara göra liiiiteee till innan jag tar kvällen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh usch usch va jobbigt, jag är tacksam för att det än så länge gått bra för oss, men de blir säkert mer smärtsamt för lillstumpan när jag försvinner kortare stunder nu i början.



Hoppas de går bättre i morgon, kram Jenny

2010-01-14 @ 23:21:23
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0