Tisdag

Inskolningen har gått bättre denna vecka. Johan har lämnat honom själv och Mille har bara varit lite ledsen i början för att sedan övergå till glad ganska snabbt igen. Fast han låter inte sin fröken gå många steg bort från honom. Inte ville han heller sitta själv medans lunchen serveras, utan ska sitta i knä på fröken och äta. Men som sagt, det går iallafall bättre än förra veckan och om några veckor kommer nog allt vara precis som det ska.



Det var skönt att komma tillbaka till jobbet igår efter förra veckans inskolning. Jag trivs så bra och lär mig nya saker hela tiden. Nu ska jag bara ta tag i pluggandet till tentan som kommer i februari med. Men det är lätt att hitta andra mycket roligare saker att göra när kvällen infaller =).



Mille har börjat göra roliga saker med tungan. Han hade en period när han var runt halvåret då han gjorde likadant. Utsträckt tunga så fort han ska prata eller låta. Ser himla roligt ut...
En annan sak som är rolig, är att han ibland tänker lite upp och ner eller vad man ska kalla det. När jag eller Johan vinkar hejdå och går NER för trappan så tror han att han kan gå efter oss, fast UPP för trappan.
Trappa som trappa antar jag =).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0