Fredag

Dagarna på jobbet går så fort, man är helt inne i det man gör plus massa ny information. När jag går hem halv fem så känns det nästan som jag bara varit där halvdag, och det är väl bra =).
När jag kommer hem så hör jag Isabelle skrika från ovanvåningen medans jag fortfarande klär av mig ytterkläderna: "Mamma är hemma!! HEJ MAMMA!!"
När jag går upp för trappan står Mille och hänger på grinden för att försöka se en glimat av mig och låter som en uppspelt hund. Barnen är på strålande humör och glada över att få berätta vad de har varit med om under dagen och jag bara njuter för det finns inget underbarare sätt att komma hem till!

Idag är det första dagen jag ska sköta mig själv på jobbet, håll tummarna =).
Ikväll blir det filmkväll här hemma. Med massa underbara vänner...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va underbart att få komma hem till sån glädje :) Sötisar! Ha en riktigt fin helg :)

2010-01-08 @ 21:54:05
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0