Mer gnäll och gråt än vanligt

Barnen har testat vårt tålamod rätt bra idag... De var väldigt trötta efter dagis båda två och fick sådana härliga utbrott för minsta lilla. Allt från att Issa inte kunde gå hem till en kompis och leka till att hon måste tvätta händerna.
Mille fick jag bära under hela matlagningen. Man får se det positiva i allt... Det positiva i denna situation är att jag har blivit proffs att skala potatis med en hand och samtidigt bära en 1 åring med den andra handen/armen.
De sken sen upp mer och blev glada efter badningen men fick fortfarande gå och lägga sig tidigt.
Johan läste saga för Issa och Mille (läs Mille lekte mer med boken än lyssnade) och när Johan sen gick och la Mille så ropade Issa upp mig. Jag skulle sjunga morfars favorit, Trollmors vaggvisa. Sen ville hon somna med sin utklädningshatt på... Det fick hon och när vi gick in för att knäppa av lampa för ett tag sen så såg hon ut så här =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0