Söndag - Sysslornas dag + Brudklänning beställd

I Fredags var jag och provade brudklänning igen. Jag hittade en som satt jättefint men den kostade alldeles för mycket. Så ikväll slog jag till på den första klänningen jag såg som jag avgudade. Den här.... Beställd och klar =). Nu får vi bara hoppas på att jag har mätt rätt och allt.

Riikka ville ha Isabelle en heldag för sig själv och mysa lite. Så igår var de iväg och åkte skridskor. Issa berättade glatt att hon hade fått massa kakor med och var så klart överlycklig över detta =). De hade haft en fin dag och tjejen var trött när hon kom hem på kvällen sen.

Johan fick en sovmorgon idag. Självklart vaknade Mille redan klockan sex så vi var uppe och plockade lite och förberedde sedan en underbar frukost till oss alla lagom till de andra hade vaknat.
Mille var så rolig medans vi sedan gick och dammade av huset. Jag gick och nynnade på en låt. Han gick efter mig hack i häl och härmade mig med låten. Och han lyckades perfekt. Jag hörde precis att det var samma låt som jag sjöng... Vår lilla musikaliska prins som även dansar jämt och ständigt. Igår när vi var på stan en sväng så charmade han alla inne på VeroModa. Mille ställde sig i mitten av affären och började visa upp sina danssteg. Jag fick tillslut med honom till utgången, men precis när vi skulle passera kassan springer han iväg till samma ställe och börjar dansa igen. Och han njöt för fulla muggar av all uppmärksamhet han fick =).

Eftermiddagen har annars tillbringats med dammsugaren och storhandling på Ica Maxi. Skönt att ha det gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0