4 årskontroll

Mille och Isabelle kom inte i säng förrän väldigt sent igår. Det blir lätt så efter en helg hemma hos morfar, sommarlov och en hel dag sittandes still i en bil.
Vi kom hem runt halv åtta tiden på kvällen och barnen var som vilda höns här hemma med massa spring i benen.
Som tur var hade de varit pigga och glada under dagen enligt Johan.

Efter lunchtid idag var det dags för Isabelles 4 årskontroll. Det hade tagit cirka en timma med alla syn, prat, längd och vikttester. Och hon klarade allt galant! Perfekt 4 åring helt enkelt!

Nästa vecka är det Milles tur för 1 1/2 årskontroll.

Nu har verkligen sommaren kommit på riktigt här nere och jag hoppas den håller i sig till min semester börjar.
Min älskade familj ska nog åka till stranden imorgon. Jag kan faktiskt inte annat än att bli liiitttee avis ;).


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sommaren har kommit hit också nu, med besked, jag har bränt sönder mig idag hi hi! :)

På Torsdag är det dags för Stellas 4 månades besiktning, tror nog hon klarar den galant med :)

2010-06-29 @ 23:13:19
URL: http://mammaannamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0