Examen!

Igår var äntligen dagen då jag tog min examen. Nu är jag officiellt en redovisningsekonom =).
Ceremonin höll på i ca 2 timmar med inledande tal och sedan självklart det viktigaste då vi en och en fick gå fram och ta emot våra diplom. Efteråt bjöds det på snittar och bubbel.
På kvällen bjöd jag min mamma, syster och Yohanna på lite middag och jag fick lite presenter i form av champagne och blommor. Av min fina man fick jag ett litet set med trädgårdsredskap som varit ganska efterlängtat då jag hela förra sommaren använt mig av... hmm... barnens leksaksspadar mm. Ja, jag vet. Ni behöver inte säga något =).

Johan tog med Isabelle till badhuset idag och hon tog sina första simtag utan varken armpuffar eller något annat. Duktiga, fina tjejen som för övrigt fyller 4 år om 8 dagar!
Hon hade lite högläsning för mig innan läggdags ikväll. Hon läste en egen påhittad saga om olika förskolor. Det var en väldigt intressant historia som löd:

- "Det var en förskola som var så gammal, gammal, gammal, gammal, gammal. Men då kunde man bygga en ny och fin precis hela dagen. Så då behövde den inte vara så gammal, gammal, gammal, gammal, gammal."

Och så höll den på med lite olika händelseförlopp =).

Mille har nu äntligen flyttat in till sitt rum. Det tog ett år längre än det gjorde med Isabelle, men prioriterar man sömnen med barn två så blir det lätt så.
Han ligger så fint där i sin växasäng och suger på nappen när man kikar in.

Imorgon är det Söndag och vi hoppas på lite bättre väder, för här nere i Göteborg har det regnat och blåst storm hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis till examen!! :-) ♥

2010-06-13 @ 09:11:34
Postat av: Tindra

Ett stort grattis!

2010-06-17 @ 20:51:13
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0