Impulsresa

Jag håller på att packa. Kom på den lysande idén med min pappa att vi ska åka till Bollnäs över midsommar. Så efter lite prat hemma i familjen så bestämde vi oss.
De flesta resor vi har haft till Bollnäs har varit impulsiva. Antingen har vi åkt samma dag eller dagen efter. Det här är anledningen till varför vi inte ska ha något husdjur i denna familj. Jag älskar att vara impulsiv och sticka iväg på resor när det passar och man har lust. Det och självklart att jag aldrig skulle vilja ha ett husdjur så klart =).

Så imorgon sticker vi efter att jag jobbat färdigt!

Mille har börjat prata som bara tusan! Han säger inte bara ord utan meningar lite titt som tätt. Tex - "Pappa, vad är det?"
Det är jätte roligt och det kom verkligen fort. Förra helgen kom det bara och dagisfröknarna märkte det och skrattade som bara den när han kom på Måndagen.
Ska bli roligt att se hur fort hans göteborska kommer att komma =).





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0