Sommarlov

Jag är nyss hemkommen efter en kväll på Liseberg och femkamp med jobbet. Vi har haft det jätte skoj och med massa god mat.
Barnen ligger och sussar sött och jag önskar att jag hade hunnit komma hem innan de somnat.

Igår var det sista dagen för barnen på dagis. Isabelle blev firad och alla teckningar och saker blev ihop packade inför sommarlovet.
Johan och barnen tog sig en tripp till en gigantisk zooaffär idag medans jag var och jobbade. Men nu har jag bara 2 1/2 vecka kvar till semester med. Då kan vi alla i familjen vara lediga, njuta, resa till Turkiet och Bollnäs och hitta på massa roliga saker tillsammans!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt med Liseberg. :P

2010-06-24 @ 12:04:37
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0