Ullared

Jag fick med mig mannen till Ullared denna Söndag. Han var självklart inte så sugen på detta men med lite övertalning från mig, Isabelle och Mille (som inte har någon aning om vad Ullared är men tyckte det lät roligt), plus en och annan tanke från hans sida om någon ny elektroniksak så åkte vi =).
Vi hittade en del saker, bland annat presenter till Isabelle.

På vägen hem köpte vi med oss fika och stannade till vid en kyrka där det sprang två hästar i hagen bredvid. Barnen tyckte det var skoj och försökte locka fram hästarna med gräs. Tyvärr var hästarna lite tråkiga idag och höll sig på lagom avstånd.

Barnen glada medans mamma och pappa provar skor



Issa gillade Buttericks där det finns massa roliga saker





Fikapaus










När vi hade cirka 20 minuter kvar av hemresan så hände något med bilen och det var precis som vi fick punktering. Bilen åkte in i vägräcket med en himlans fart. Det hela gick bra förutom min lilla hjärtattack som jag fick och vänstersidan på bilen. Men som Johan sa - Det är bara materiella ting, huvudsaken vi mår bra!


































Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN vad är det du säger????!!!! Fyyyy va läskit! Men som sagt, huvudsaken det gick bra! Men uscha!!!

Vilket underbart kort det var på barnen när dom står med ryggen emot!

2010-06-14 @ 13:38:56
URL: http://mammaannamria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0