Buspojk!

Det var ett mindre dagis här hemma när jag kom hem. Isabelles kompisar från dagis och gatan var här hemma och hälsade på. De hade roligt med vattenkrig och massa andra skoj.

Mille var lite grinig och trött efter en helgs ledighet men piggnade till som alltid strax efter middagen. Han skrattade så att han kiknade när Isabelle "lagade glass" åt honom med ett pizzaslice redskap i hans potta =).

Jag och Johan har verkligen skapat en lite buspojk! De senaste två dagarna har Mille lyckats fylla en kastrull med blomjord och hälla ut det på vardagsrumbordet för att leka som man gör i sandlådan. Detta var självklart mitt fel då jag var mitt upp i ett telefonsamtal och var inte tillräckligt uppmärksam på pojken i två minuter. Sedan har han dragit av alla de resterande blombladen (som inte hade regnat sönder) på uteblommorna för att ha något att sopa upp. Han var superlycklig och sa - "aj, aj", när han såg mig komma springades efter honom.
Men han är inte vilken buspojk som helst, utan han är vår underbara och söta lilla buspojk!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0