120 mil senare

I Lördagseftermiddag böjade resan upp mot Värmland. Den började inte så bra med lokfel, strömfel och inkörning på fel perronger 2 ggr. Men 2 timmar senare än tänkt så rullade jag in i rätt samhälle =).
Det blev god mat och ett glas vin på kvällen med min syster.
Söndagen börjades ganska tidigt med att vi hämtade upp farmor och Rebecca (systerdotter) klockan nio i Karlstad. Det börjde snöa under resans gång och blev värre och värre. Som värst var det självklart under matchen som spelades i Uppsala. Så tråkigt för de som spelade och tyvärr förlorade Bollnäs med 1-3.
Halvlekarna fick delas upp i kortare och flera omgångar för att försöka få bort så mycket snö som det var möjligt till.
Så efter 2 timmars riktig kyla och våta ända in till kroppen så började vi bege oss mot bilen och hemresan till Kil igen. För att strö lite mer salt i såren så kom 3 Hammarbyare som såg oss kämpa upp med farmor i rullstolen uppför den stora backen i snön, satte på farmor guldhatten och körde upp henne =).

Men trots allt var det en underbar resa med familj och massa vänner som jag hann träffa under dagen. Och trots förlust så var det bra kämpat att bara ta sig till SM-final!

Nio igår morse var jag tillbaka på kontoret, några timmars söms kortare men en massa minnen rikare.
Och ni kan bara tänka er vad underbart det var att få komma till dagis och hämta upp mina våra underbarna barn och träffa dom efter nästan 2 dygn utan dom.
Kvällen tillbringades med bad, mys framför Bolibompa och en och annan puss och kram =).

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

KRAM !!

2010-03-23 @ 16:30:20
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0