Dop och planering

Slutet på denna har gått i ett (som vanligt). Jag har hunnit lämnat in brudklänningen hos en skräddare som höftade lite på måtten, tog mer betalt en vad klänningen kostade så jag har även hunnit tagit tillbaka min klänning från skräddaren för att leta upp en ny! (Läs klänningen är kvar hos henne men ska hämtas på Måndag)
Jag är lite smått nervös nu när jag märker att det är många som inte ger sig på bröllopsklänningar. Men förhoppningsvis så får jag tag på en annan skräddare i helgen.

Idag ska vi på lilla Emilias dop. Och får oss samtidigt en smygtitt på vår festlokal (till bröllopet) dukad och färdig då det är samma som dopet hålls i =).
Och ikväll ska jag och Johan ta tag i saken och börja organisera och planera inför den stora dagen som närmar sig med stormsteg. En och en halv månad kvar!

Lite mer uppdatering och bilder kommer förhoppningsvis ikväll. Så håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0