Förlåt för dålig uppdatering...

Men veckan har varit hektiskt.... på ett bra sätt så klart. Men nu har jag några minuter över för uppdatering så här 05:45 på morgonen =).

Mille fortsätter sitt  vakna-tidigt-period och hinner somna innan lunch på dagis tack vare det. Men det funkar bra det med och huvudsaken är att han klarar av det. Det har verkligen blivit en helomvändning på honom gällande dagis. Från att bara gråta vid inskolningen så lyser han upp som en sol och enligt fröknarna är han på strålande humör. Till och med att han fick ta storasyster i hand och dra med henne in till lekrummet vid lämning då hon inte riktigt hade vaknat än.

Isabelle är också i en liten period. En period då hon ska somna-med-mössor-på-period. Allt från handbollsmössor, bollnäs bandy (som för övrigt är i semifinal) mössor, pannband mm. Hon har fått för sig att hon får håret i ansikte hela tiden. Sen får man springa in och ta av henne dom när hon somnat. Och då får man även passa på att ta bort allt annat som ligger i sängen med som hon hämtat... porslinshund, böcker, bilar, smycken. Vilka ideér dom har =).

Nu ska jag äta lite frukost innan jag beger mig. Dagen har att erbjuda jobb, träning, bandymatch på TV... Heja, heja lillebror!!

Kommentarer
Postat av: jenny

Hoppas ni haft en fin helg, kramar

2010-03-14 @ 21:35:59
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0