Gevalia - När du får oväntat besök

Dagen har varit så bra!
Den började med ett jätte bra och roligt seminarium på jobbet med helt fantastisk god turkisk buffè. När jag sedan kom hem så hann vi inte mer än att äta middag innan det ramlade in folk här. Andreas med föräldrar kom för att sälja Andreas motorcykel (som står i vårt garage) och mitt i detta stampar även Daniel och Karin in på oväntat besök. Jag älskar oväntat besök! Nu för tiden ska det alltid ringas eller smsas innan man hälsar på. Allt blir bara så överraskande roligt när det blir oväntat =). Tyvärr var jag precis på väg ut genom dörren för ett spinning och core pass. Men jag hade turen att de stannade kvar till jag kom hem plus liten stund till.

Dagis ringde igår vid lunch och berättade att Mille var dålig i magen. De och vi vill inte ta några risker då de går magsjuka där så det var bara att åka och hämta barnen. Han är pigg och äter så det är nog snarare tänderna som spökar, hoppas vi! Men vi blir hemma resten av veckan med dom. Johan idag, jag imorgon och Johan på Fredag igen. Tur nog kan jag koppla upp mig hemifrån och jobba, det behövs nu med allt detta vabbande den senaste månaden.

Och till helgen tycker jag allt det ska komma upp lite bilder på denna blogg. Det var ett tag sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0