Ikväll gäller det Bollnäs

Gårdagen tillbringades först på jobbet (såklart) och sen träff med examensgruppen hemma hos Elina.
När jag väl kom hem så sov barnen och när jag gick och lade mig så flirtade jag lite med Johan så att jag fick ha Mille i vår säng.
Idag tog jag igen detta genom att åka till jobbet tidigare så att jag kunde åka hem tidigare. Jag kom hem så pass att jag till och med kunde hämta dom på dagis. LOVELY!

Nu har vi ätit middag, barnen ska gå och sova, jag ska iväg och träna, sen blir det till att hejja på Bollnäs då det är den avgörande matchen för att komma till SM-finalen. Så alla som läser detta innan åtta ikväll... Håll alla tummar och tår och hejja på min kära lillebror!!


Kommentarer
Postat av: jenny ♥

Passar på att önska er härlig helg redan nu när jag har tid att sitta framför datorn ;) kramar!

2010-03-18 @ 20:59:18
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0