Oj...

Kom nyss på att det var ett tag sen jag uppdaterade... Förlåt!

Barnen har nyss kommit i säng denna Fredagskväll. Jag och Johan är trötta efter veckan så vi ska, så fort den äldsta av våra små under somnat, äta hämtmat och godis. Jag har inte riktigt fått in fredagskänslan än för jag kan inte släppa jobbet än. Lite kvar att göra innan jag tar helgen =).

Ni som har varit uppmärksammad, så gick Bollnäs till SM-final och på Söndag är självaste matchen.
Jag tar tåget upp till Kil och min syster imorgon för att vi sen ska bila upp tillsammans till Uppsala för att hejja på dom allihopa. Det ska bli jätte roligt för familj och massa vänner från Bollnäs ska dit. Lite konstigt att man möts upp i Uppsala bara så där över dagen för att kolla på en match när man annars bor 65 mil ifrån varandra =).
Tåget åker sedan tillbaka till Göteborg 06:00 på Måndag morgon och då bär det av till jobbet på en gång.
Tanken var att jag tänkte ta med mig Isabelle för att få lite egen tid med henne. Men efter tusen olika tankegångar om hur jag skulle lösa allt så blev det att hon fick stanna hemma istället. Matchen är alldeles för livlig för att jag vill att hon ska vara med på den och sen skulle det inte gå att ta med henne till jobbet på Måndag heller för den delen. Tråkigt men det kommer fler tillfällen...

Nej nu ska jag ta tag i allt jobb här så att jag kan njuta riktigt med min älskling de sista timmarna av kvällen!








Kommentarer
Postat av: Tova

Hoppas ni får en skön fredagskväll :)

2010-03-19 @ 20:22:52
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0