St Jörgens spa

Om några veckor fyller Johan år. Men den helgen har vi fått turen att gå på lilla Emilias dop så istället firar vi honom imorgon. Och detta kommer att ske på fina St Jörgen. Det ska sparitualas, badas, bubblas, bastas, mysas. Dagen efter är det sen utcheckning vilket innebär att man hinner ner till spaavdelningen lite innan man äter den underbara hotellfrukosten. Underbart, eller hur?! =)

Jag har varit duktig och tillbringat min fredagskväll på gymmet. Och nu ska jag med gott samvete sätta mig i soffan och äta lite smågodis. Imorgon medans Johan lämnar Isabelle och Mille hos farmor ska jag äntligen få prova yoga i 38 graders värme i 60 minuter... pust! =)

Daniel och Karin har varit förbi en sväng och ungåtts med barnen och Johan medans jag varit på jobbet.
När jag kom hem så var Mille lite grinig men blev på bättre humör snabbt och rev ur alla DVD filmer ur lådan, sprang omkring och sa "hej,hej,hej,hej" när han låtsades prata i telefonen med tvdosan, lekt med julgranskulan (som hittades under soffan efter julen) och som numer både är en boll och enligt Isabelles fantasi hennes hjälm (?!) när hon låtsas åker omkring med sin bil här inne när hon är på väg till sitt jobb.

Mille har även en otroligt söt liten grej för sig när det vankas morgonvälling. Han ställer sig och väntar på att man ska värma den i micron, sen kollar han upp på oss och väntar på att vi ska räkna ner. När vi väl räknat ner till noll och micron piper så stampar han av lycka (samma stamp gör han när han ska dansa fint) och spänner hela kroppen och ger av ett glädjetjut. Det är lika underbart att se varje morgon!


Nu väntar godisskålen... Godnatt!

Gårdagens Isabellecitat vid middagen:

- " Mamma jag är såååå mätt!!"
- "Ja men du behöver inte äta mer för du har ätit jätte mycket fiskgratäng redan."
- Ha ha ja verkligen mamma... det där var ingen barnlek!"


Kommentarer
Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Låter verkligen underbart, hoppas ni har det bra! Kramar

2010-03-06 @ 23:56:24
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0