Träningsdags

Nu har jag äntligen gjort det... köpt årskort på gymmet. Idag var första dagen jag var där. Det blev spinning och core med min kära granne. Och nu ska detta hålla i sig 3 gånger i veckan. Absolut inte mer för det hinner jag inte.

Mille hade varit väldigt trött på dagis idag och somnat mitt i maten. De hade lagt honom och sedan låtit honom äta vidare efter vilan.

Idag är det Måndag och det känns bra efter en helg i kungsbacka för shopping, Ikea och mys framför melodifestivalen.
Isabelle var på strålande humör när vi hämtade upp henne igår och hade massa att berätta. Johan och Issa var iväg på handboll medans jag, Mille och Yohanna gick i Kungsmässan =).
Vid middagen sen så var lilla prinsessan så uppspelt och munnen gick i ett så maten kom i andra, eller snarare tredje hand för hennes del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0