Vår helg

Ni ska bara veta vad underbart vi hade det i Lördags på St Jörgen. Från att vi checkade in till klockan var halv sju gick vi omkring i spaanläggningen och doppade oss i isvakar, värmde oss i bastun, fotbadade, simmade både inomhus och utomhus, bubblade, smörjde in oss i olika produkter... ja you name it! Sedan korkade vi upp lite rödvin och kollade på melodifestivalen. Skitlåtar som gick vidare...
Efter den så tog vi hissen ner en våning (jag vet, en våning kunde vi lika gärna gå, men man är inte på spa för att anstränga sig ;))och fortsatte att ta ett glas vin i den fina loungen. Somnade sedan utmattade och glada. Dagen efter åt vi lite frukostbuffé och fortsatte sedan att utnyttja spaavdelningen och denna gången hade vi turen att få vara med på en tysk basturitual. Hett var det kan jag lova.

När vi kom hem och hade hämtat barnen så börjar telefonsamtalen med Anna-Maria (min moster som bara är 1 år äldre än mig). Hon hade börjat få värkar. Så efter ett antal telefonsamtal och ytterligare cirka 7 sms under natten som berättade händelseförloppet så kom äntligen lilla söta Stella ut! Som vi har väntat och längtat! Nu vill jag bara åka upp till Bollnäs för att träffa underverket. Det var en stolt "gammelmoster" som åkte till jobbet imorse =).


Min telefon är inne på lagning (touchscreen är inget att rekommendera) så jag har en gammal telefon så länge. Jag och Johan satt och kollade igenom korten och hittade massa kort och filmer från när Issa var mindre. Vi satt med ett leende på läpparna medans vi bläddrade igenom alla. Och om jag hinner ska jag bjuda på några senare ikväll.


Kommentarer
Postat av: R

Jossan, nu får du lägga upp lite bilder:D Vilken härlig helg, visst var st jörgen underbart!? GRATTIS A-M!!!!!=)

2010-03-08 @ 19:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0