Akta dig...



När jag kom hem idag så fick jag mig en överraskning, en himla bra överraskning. Jag stod och färgade håret innan jag skulle iväg på spraytanning och Mille kommer efter mig in på toaletten. Plötsligt hör jag "Akta dig" jätte tydligt och rent. Det var lilla prinsen som sjöng lilla snigel. Det var debut på två-ord-irad-mening. Så nu går han omkring här och säger "akta dig, akta dig, akta dig"....


Nyvakna barn som tittar på Bolibompa


Riikka har nyss åkt hem efter att ha varit här och hjälpt mig lite. De andra sover och jag sitter och beundrar min nya bränna som jag fick på 1 minut (bokstavligen).

Imorgon kommer lillebror och Anna-maria med familj. Ännu ett tecken på att det verkligen snart är dags.
Berättade jag att sa fel på genrepet igår förresten?! Ja och då var det bara jag och Johan som var där!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0