Hemma i gbg

Vilket otroligt roligt dygn vi hade i Helsinborg! Först ut när vi kom fram var lunch och sedan konferens som komikern Jan Bylund höll i. Jag skrattade så jag hade ont i magen och tårarna flödade många gånger.
Vi begav oss sedan till hotellet för ombyte och drink i loungen. Sedan var det dags för middag och underhålling och avlutningsvis nattklubb. Tyvärr så skadade jag min fot i alldeles för höga pumps så grabbarna på jobbet har bärt omkring mig mellan hotell och tåg idag, köpt linda så att jag kunde linda in min lilla fot och bärt bagaget åt mig. Det är tur att jag har världens bästa arbetskamrater. Foten känns lite bättre och jag hoppas att jag slipper halta på bröllopet. Och ni kan ju tänka er att det blev några skratt extra idag när jag kom sittandes på någons rygg in på centralstationen med en vit tubsocka i storlek 40 någonting på foten.

Johan och barnen hade haft det bra här hemma.
Vi var trötta allihopa idag. Städningen uteblev både på grund av foten och trötthet och maten lagades på grillen bredvid oss. Men det är Fredag så det känns lite mer ok då =).

Nu blir det film med foten i högläge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0