Pust!

Jag är så trött. Det har blivit sammanlagt 8 timmars sömn sedan i Torsdags... Hälsosamt? Skulle inte tro det!
Igår var jag hos Elina och satt det med det sista med exjobbet, cyklade hem runt halv ett på natten. Hann så gott som bara hem när Mille vaknade med fruktansvärda öronsmärtor och grät hysteriskt egenom hela natten fram till halv sex. Väckarklockan behövde jag med andra ord inte använda.
Johan stannade hemma med honom, jag åkte till jobbet och sen möttes vi upp vid lunch för att åka till läkaren, äta lunch och ha genrep i kyrkan.

Nu har prinsen fått pencillin och ska må bra snart igen får vi hoppas. Han var dock ganska rosslig långt ner i luftvägarna så vi skulle få en remiss till läkaren för att kolla upp det.

Genrepet gjorde mig plötsligt nervös... Det känns så overkligt att det bara är 4 dagar kvar!! =)

Jag somnade på eftermiddagen medans jag satt med datorn i knät och jobbade. Johan skjutsade upp mig till sängen och sedan vaknade jag vid halv åtta. Nu har jag fortsatt jobbat lite medans Johan har somnat med barnen.
Det blir sängen på en gång nu för i morgon fortsätter det. Då blir det jobb, spraytanning, hårfärgning och allt som ska fixas utseendemässigt inför den stora dagen... Hektiskt, hektiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0