Idol för hela slanten

Äntligen har Idol börjat igen. När Isabelle var liten så var fredagar min och Johans dag. Kebaben var den fasta middagen när Issa hade gått och lagt sig. Kommer ihåg att man verkligen såg fram emot den dagen. Jag var även mammaledig under den tiden så det kändes alltid bra att få ha Johan hemma för en hel helg efter en arbetsvecka med att prata bebisspråk =).

Jag och Isabelle satt och pratade lite smått idag om att hon låg i min mage ända tills hon var tillräckligt stor för att komma ut och fortsätta att växa. Hon tycker det är fascinerande och visar hur liten hon var när hon var "färdigbakad". Sen tillägger hon - Sen var det Milles tur!

Imorgon är det Fredag och jag och min fina Riikka ska ha myskväll (tvinga henne till kebab kanske) här hemma.

Mycket tjat om kebab detta inlägg... Inte undra på att leken ett-minne-av-Jossan på min möhippa innefattade ganska många kebabminnen =).

Nu är det politikdebatt. Mycket viktigt. Kom ihåg att rösta!


Kommentarer
Postat av: R

Fina bilder!!

Du behöver inte tvinga mig ;-) Ska bli myyyys.

2010-09-17 @ 08:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0